2013. július 16., kedd

Hisz ez egy CSODA szerintetek?

Kedves olvasóim tudom, hogy nem résszel jövők de ezt nem bírom ki hogy lenne írjam hisz ez egy CSODA.  Soha nem szoktam blogokat olvasni csak úgy feliratkozok! De ez a blog valamiért magával ragad mintha át érezném az egészet. Ahogy ír az csoda vagyis nem tudom leírni de nagyon jó. Olvassatok bele nagyon jó!!!

Tartalma: Mivel nem az én blogom ezért be másolom a prológust.Prológus:
Egy átlagos 19 éves lány vagyok, olyan, mint a többi. Milyen fontos is a barátság? Nekem egy igaz barátnőm van. Az ő neve, Daniella. Nagyon fontos számomra, mindig segít, ha valami gondom van, bármit elmondhatok neki, nagyon megértő és sokat lehet vele nevetni. Először facebookon ismerkedtem meg vele, majd jobban összeismerkedtünk élőben is. Ő, és én is Directioner. Sok álmom van, amit valóra szeretnék váltani. Jah és I LOVE ZAYN ! Jó,tudom ez kicsit furán hangzott. Annyit mondok, ez az én naplóm ,ha érdekel, hogy török a barátnőmmel a csúcsra ,olvasd. ;)

Igaz, hogy a prológus nem egy szám de az 1.rész meg a 2.rész meg a 3.rész  nagyon jó! Nem sablonos nagyon jó ajánlani tudom.!! Ezt az egy blogot olvasom rendszeresen a többi nagy sablon sztori (meg persze a saját blogjaimat is olvasóm ^^ )

Itt a blog olvassatok bele nagyon jó és higgyjétek el nem fogtok bennem csalódni nem is fogjátok megunni ezt a történetet: Never give your love

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése