2013. július 1., hétfő

16.rész +18

Sziasztok drága olvasóim! :D

Jó olvasást kívánok és sok puszit amiért ilyen sokan olvassátok és szólók +18 felüli rész található benne!! Jó olvasást :)))


Igen, el tudom azt mondani, hogy nyáron minden visszakerült a régi kerékvágásba - kivéve a szívem.
A történetről ♔

Ma reggel szörnyen ébredtem. A gyomrom iszonyatosan fájt. Alig bírtam megszólalni. Lassan próbáltam mozogni de minden egyes mozdulatnál mintha kést döftek volna belém. Amikor a teher, ami a válladon van egyre nehezebb, és nehezebb lesz, míg már nem bírod tovább tartani, hirtelen összecsuklasz..mintha beszakadna alattad a föld, és elnyelne.Nagy nehezen kinyitottam a szemem. A széken Harry aludt. Olyan édesen szuszogott, hogy jó volt nézni.Félek bárkinek is elmondani, mennyire szeretem, mert akkor rájönnének, mennyire magányos vagyok.Bizony, követelem, mert szeretem, és mert szeretem, jogom van a szeméhez, a mosolyához, a kezéhez, az ajkához, az érintéséhez, a ruhájához, mindenhez, ami őt jelenti..., mert szeretem.Szeretem a közelségedet, és fájón vágyom ennél teljesebben vele lenni.Szeretem a földet, amelyre lép, a levegőt, amelyet beszív, és mindent, amihez hozzáér, mindent, amit mond. Szeretem minden pillantását, minden mozdulatát, szeretem őt teljesen és egészen.Láttam a szemében, hogy rengetegszer elképzelte már ezt a pillanatot: hogy mi lesz körülöttünk, milyen lesz a hajam, milyen színű ruha lesz rajtam. Szerettem volna azt mondani, hogy "igen", hogy nem fogom visszautasítani, s hogy a szívem megnyerte a háborút. Szerettem volna elmondani, mennyire szeretem, és mennyire kívánom.Egyszerű és mély igazság ez: minél jobban megszenvedek valamiért vagy valakiért, annál jobban szeretem.Tudom, hogy minden porcikámmal, minden sejtemmel, minden csepp véremmel szeretem, forr bennem a szerelem, de nem tudom kimondani. Ha olvas a gondolataimban, nem kell kimondanom. Tudnia kell.
-Jó napot kívánok!-zökkentett ki a doktorom.
-Jó napot!-mosolyogtam.
-Hogy van?-kérdezte.
-Jól!-hazudtam.-Csak a gyomrom nagyon fáj!-mutattam a gyomromra.
-Tudja mikor két nappal ezelőtt elájult akkor csináltunk egy gyomor tükrözést és észrevettünk egy gyomor rákot!-beszélt.
-Akkor most mi van?-kérdeztem értetlen fejjel.
-Három hét múlva műtéte lesz és reméljük lehet gyereke!-mondta, majd távozott. De hisz a gyerek nem a gyomorban van ha jól tudom?Vissza hajtottam a  fejem a  párnára, majd tekintetemet Harry-re vettem. Próbáltam kihúzni a kezem a kezéből, sikerült is csak felébredt.
-Sajnálom, hogy felébresztettelek!-suttogtam.
-Semmi baj!-fogta meg újra a kezem.-Jessica!-mondta a nevem, majd szemeimben nézett.-Szeretlek és tudom, hogy  csak te leszel nekem innentől.Sem a hírnév,se semmi nem változtathatja ezt meg,mert szeretlek. És te mit érzel?-kérdezte. Szólásra nyitottam a szám de végül meggondoltam magam. Lassan közeledtem  hozzá majd megcsókoltam. Néha csók többet mond mint a beszéd.
-Akkor most mi?-dadogott. Olyan cuki ilyenkor.
-Igen!-nevettem. Puszit lehelt a homlokomra, majd vissza ült és nevetni kezdet.
-Mi olyan vicces?-kérdeztem.
-Látnád az arcod a puszim után, szép piros vagy kicsim!-nevettet tovább. Azt, hittem ott helyben fogok elolvadni.
-Fáradt vagyok nem baj ha alszok?-kérdeztem.
-De hogy pihenj!-mosolygott, majd megszorította a kezem jelezve, hogy itt marad. Lecsuktam a szemem és próbáltam elaludni az iszonyatos fájdalom ellenére.

Harry szemszöge:

Megszorítottam Jessica kezét jelezve, hogy itt maradok vele. Lecsukta a szemét, majd próbált elaludni. Én csak néztem olyan szép lány.
-Jessica!-rontott be egy lány. Óriási szemekkel nézet rám, majd gyorsan Jessicához rohant.
-Annie!-ölelte meg a lány Jessica.-Annie ő itt Harry!-mutatott be egymásnak. Felálltam, majd kezet ráztam és vissza ültem. Annie gyilkoló szemekkel nézett rám.

Annie szemszöge:

Ennyi volt számára..Mark? Már is  dobta.
-Jessica elfelejtetted?-kérdeztem miközben próbáltam az elmémben Harry-t megölni.
-Kit?-kérdezett vissza. Nah hát elfelejtette.Oda hajoltam a  füléhez, majd belesugtam az illető nevét.
-Mark!-szemei teljesen kitágultam, majd Harry-re nézett aki értette a  célzást.
-Annie  rájöttem, hogy Markért csak rajongtam de Harry-t szeretem teljes szívemből!-nézett könnyes szemeivel rám.
-Elhiszem de ne  sírj!-ültem le az ágyára, majd szorosan megöleltem. Azt hittem, hogy nem fog sírni de zokogni kezdet. Harry majd nem kitörte az ajtót úgy jött be. Elvette tőlem Jessicát és simogatni kezdte hátát.
-Harry!-kértem ki egy percre. Együtt mentünk ki a  folyosóra.
-Igen?-kérdezte dühösen.
-Vigyázz rá és  szeresd!-parancsoltam rá. Szemei megenyhültek, majd egy ölelést követelt amibe be le is mentem.-Na  meny vissza!-nevettem. Megfordultam és rögtön indultam volna mikor neki mentem valakinek.
-Bocsi jól vagy?-kérdeztem aggódva.
-Igen csak..!-abba hagyta a mondatott, majd kezét nyújtotta.-Zayn Malik!-ezen már nevetnem kellett.-Mi olyan vicces?-kérdezte.
-Annie Carmen!-nevettem még mindig és ekkor ő is nevetni kezdet.
-Jessica mesélt rólad!-mondta.
-Jessia nekem is mesélt rólad!-beszéltem.
-Egy kávéra jössz?-kérdezte kicsit félénken.
-Persze!-nem utasíthatom vissza hisz ő fizeti.

Jessica szemszöge:

Nagyon örültem neki, hogy Annie meglátogatott hisz ő nagyon jó barátom.  Kijöttem a  mosdóból, majd célba vettem a szobámat.
-Kész vagyok!-mosolyogtam, majd le akartam hajolni de Harry közbe szólt.
-Hagyd, majd én vigyázni kell magadra!-mosolygott, majd helyettem felvette a bőröndöt és elindultunk hozzá. Mivel anyám és apám eltiltott Harry-től ezért elkellet költöznöm. Persze Harry nem akarta, hogy a  nagyiékhoz mennyek így rávett engem, hogy hozzá  mennyek. Nem is rossz ötlet.

Kiakartam szállni a kocsiból de Harry megelőzött és ki vett a kocsiból, maga után húzva a bőröndöm. Berúgta az ajtót, majd elengedte a bőröndöm.
-Harry hol leszek majd?-kérdeztem.
-Hát az én szobámban fogsz lakni!-vitt fel. Megcsókolt, majd letett az ágyra- nem megszakítva a csókunkat. Lehámozta rólam a felsőmet, majd a gatyámat is. Nyelveink csatába kezdtek, miközben Harry levette magáról a pólót és lerugdosta a gatyát. Felém hajolt, de még mindig nem szakítottuk meg csókunkat. Kicsatolta a melltartómat melynek pántjai maguktól lestek. Harry megfogta és eldobta jó messzire a  szoba sarkába. Ajkai letévedtek melleimre azzal kényeztetett tovább. Számat halk nyögések hagyták el. Fordítottam a helyzetünkön. Végig pusziltam izmos hasát. Számba vettem méretes férfiasságát, majd szopni kezdtem. Halk sóhajok díjazták műveletemet. Végén bele élvezet szánba amit undorodva lenyeltem. Felmásztam Harryhez majd folytattuk csók csatánkat. Lassan fordított helyzetünkön így én voltam megint alul, mint a kezdetekkor. Egyre lejeb halat és közben puszikkal jutalmazott. Éreztem ahogy két ujja felkerül belém, majd mozogni kezdet. A nyögések egyre sűrűbbek lettek. Harry kihúzta két ujját, majd felém hajolt és egy homlok puszit kaptam tőle. Lábaim közé furakodott, majd belém tolta magát. Hagyta, hogy megszokjam, majd mozogni kezdett bennem. Óriási sikoly közepette elmentem, nem sokára Harry is. Ledőlt mellém, majd felhúzta ránk a paplant. Felé fordultam, majd mellkasára tettem a fejem, ő meg simogatni kezdte a  fejem.
-Szeretlek!-suttogta, majd szépen lassan elaludtunk.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a blogod!:) Várom a következőt...:D

    VálaszTörlés
  2. *w* ha lehet csúnyán beszélni akkor kimondom....kibaszottul kurva jó a blog *^* bárcsak én is ilyen jól írnék! <3 huh! ma olvastam végig! ÁÁÁÁ! meghaltam...volt hogy sírtam...volt hogy nevettem...de valahogy úgy érzem mintha a lány én lennék mert én is vagdostam magam egy fiú miatt...:(( na de mindegy nagyon jó lett ez a rész is mint a többi, izgatottan várom a következő részt! <33

    VálaszTörlés
  3. Valaki lehet szerelmes egy blogba ?? Mert szerintem én az vagyok :DD
    IMÁDOOM *__* Ez a rész is FANTASZTIKUS lett !!!
    NAGYON NAGYON NAGYON gyorsan hozd a köviit :DDD

    VálaszTörlés
  4. Istenem nagyon köszönöm!! <3

    VálaszTörlés