2013. szeptember 9., hétfő

Epilógus

~Örökké együtt és tovább~
Író


Halványan sütött be a napfény a kórházi szobába. A lány ott feküdt. A fiú ott gubbasztott a sarokban reménykedve, hogy szerelme életben marad. Rájött, hogy nem akar mást csak a lányt. Könnyen táncoltak arcán, szemei pirosan duzzadtak.Düh és szomorúság tükröződött szemeiből. Halk ajtó nyitódásra eszmélt fel. A doktor volt az. Lassú léptekkel indult a sarokban ücsörgő fiúhoz.
-Elnézést!-szólalt meg. Hangjában lehetett érezni a  sajnálatot de mégse, mégse érdekelte a fiút. Elengedte a  füle mellett a doktor szavait. Tekintetét a hófehér bőrű lányra terelte. Tudta, hogy  vége mindennek. Legbelül a fájdalom teljesen össze törte de  nem akarta mutatni. Szereti azt a lány még mindig. Ő volt számára a minden és a kislánya. És most elveszett őket....
Sírt a lány. Elvesztette a legjobb barátnőjét. Teste remegett, izzat testével össze vissza forgolódott.Talán most megértette, hogy  milyen érzés elveszíteni valaki fontosan. Valakit aki közel állt hozzá, számára már testvérként. Gondolatai össze vissza cikáztak. Félt, hogy valós a tény. Félt, hogy valójában elvesztette...
Félig lehajtott fejjel dőlt neki a fának. Lehunyta szemeit és vissza emlékezett utolsó vidám emlékére.

-Ígérd meg, hogy vigyázol magadra!-néztem rá.-Tudod a tűzoltók munkája nehéz és féltelek!-folytattam.
-Szeretlek anyu és nyugi nem lesz semmi baj!-mosolygott.
-Büszke vagyok rád!-könnyes szemmel öleltem meg.
-Szeretlek anya!-ölelt meg majd puszit nyomott arcomra és elment.

A nő lassan a kezével végig húzta arcát, majd kinyitotta a szemét. Az egyetlen lányát elvesztette...
**

Eljött az idő...A fiú lassan felállt az ágyról, majd kilépett a szobából és néma csendben elindult a temető felé.A kocsiban néma csend loholt, csak a halk szuszogások hallatszottak. A fiúk tudták, hogy Harry most nem akar beszélni róla így hát néma csendben nézték barátukat....

Harry szemszöge:

Addig vagy boldog míg szerelmed ott van melletted és fogja  a kezed, de csak akkor jössz rá, hogy mennyire fontos volt neked amikor már nincs veled.A halál erősítette meg bennem, hogy mennyire szeretem őket. Fontosak számomra öröké.


Nagyon hálás vagyok amiért olvastátok a blogom és kommentáltatok. Számomra nagyon fontosak vagytok és remélem sohase fogjátok a történetemet elfeledni! Szeretlek titeket^^ mind öröké. By.Dorka Puszi




10 megjegyzés:

  1. Ember meg akarsz ölni?!? Ez volt életem LEGJOBB ,blogja amit valaha olvastam. IMÁDTAM! és te abbahagyod.+estére megsiratsz.:'() tudom, nem erőltethetem az írást, hisz nem lehetek önző.de ígérd meg, hogy továbbra is blogolni fogsz. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem akarlak megölni ^^ köszönöm köszönöm és ígérem de egy valami miatt cserébe^^

      Törlés
  2. Pont ma kezdtem olvasni es nem birtam magammmal ezertvegybora alatt elolvastam az egészet ... Végig sirtam mindegyik reszt.
    Egyszeruen eszméletlen vagy
    Remélem több irományodat is olvashatom még

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm^^ Itt van még egy http://vedelem-erted.blogspot.hu/

      Törlés
  3. Ne máár :c Mèg a kis cuki lány is meghalt? Háá bevallom nem erre a vége számítottam, de mèg mindig le a kalappal, mert nagyon jókat tudsz írni.Néha azzal volt egy pici bajom hogy kihagytàl fontos dolgokat.Meg azt is furcsáltam hogy nem volt legènybucsu vagy ilyesmi, de ezek csak apró hibàk.Figyu, (én most kiabàlok xd ) ESZMÉLETLENŰL KIRÁLY EZ A BLOG, SOHA NEM OLVATAM MÈG ILYET CSAK "HEPPIENDET,, DE EZ......WÁÁÁ!!!!! Na hát lènyegèben ennyi :)) ja és jut eszembe, ha megfog jelenni valamikor egy könyved én örömömben szaltózni fogok. (Videóban megfogom mutatni xddd ) sok sikert!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm ez nagyon jól esik. Felis irtam hogy ha lesz könyvem akkor szaltozol ^^ Köszönöm pusz^^

      Törlés
  4. Nekem nagyon tetszett
    ...meg nem olvastam ilyen jó blogot nagyon jó ügyes vagy
    Ma kezdtem el olvasni és nem bírtam abba hagyni...remélem lesznek meg újabb történeteit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépe^^
      Örülök, hogy tetszett. A mostani irományom A Burok , melyen már 4 rész olvasható. Ha érdekel itt megtalálható, ott is szívesen olvasom a véleményed^^^
      http://aburokmogott-lazadas.blogspot.hu

      Törlés
  5. Most olvastam végig és tegnap hajnalba kezdtem!! Háth.....sírok!!!!! Miért nem lett happy end??? :'((( nagyon tetszett!! Mostanában kezdett <3 érdekelni a blog olvasás ...így találtam rá erre is! *----* nagyon jó :'(

    VálaszTörlés
  6. Legrosszabb befejezés... Látszik, hogy nem akartad tovább írni... Nem kellett volna HappyEnd, de ha az elején ennyit szenvedtek, akkor miért ölöd meg őket, csak az látszik így, a történet végén, hogy kialakult egy kép a fejedben, de nem volt erőd, türelmed, vagy csak lusta vagy. Szebben kiírhattad volna, több fejezetben.
    A történet alapjában, jó, és nem bántani akarlak.

    VálaszTörlés